miercuri, 10 martie 2010

A mai trecut o zi


a mai trecut o zi..si nu esti langa mine


Now hush little baby don’t you cry
Everythings gonna be alright
Stiffen that upper lip up little lady
I told ya, daddy’s here to hold ya
Through the night
I know mommy’s not here right now and we
don’t know why
We feel how we feel inside
It may seem a little crazy, pretty baby
But I promise, Mama’s gonna be alright

Un comentariu:

  1. wow nu am cuvinte si nu stiu cum sa incep.. am ajuns pe blogul tau din greseala, cautand niste poze.. am citit uimita cateva postari... m-am regasit in majoritatea.. m-am uitat la profilul tau si am constatat ca amandoua suntem Taur, iar fiul risipitor de radu tudoran este una din preferatele mele.. wow ce sa spun, parca eu am scris toate astea :) am palmele ude..
    Ilinca ma numesc ..

    RăspundețiȘtergere

Ti-a placut ? Lasa un comentariu