joi, 13 ianuarie 2011

visam ca zbor.. si culmea nu aveam avion



E doar un vis frumos care se tot repeta
Si doar in visul meu gasesc lumea perfecta
Nu`ncerca sa clipesti ca risti
Nu vrei sa vezi oameni tristi..
De azi traiesc cu ochii`nchisi

Visam ca zbor si culmea n`aveam avion
Cand dintr`o data mi sa stins tigara, m`am trezit pe hol
Bateam la usa ca s`ajung in dormitor
Si mi`a deschis o p***a: ,, Buna..ai un foc ca nmor! ,,
Visam ca trec peste mari si tari
Ca pot sa schimb vorbe cu flori
Ca vorbesc in diferite culori..
Visam sa sunt falit si ca cica`mi iubesc tara
Ca n`am un leu in buzunar si ca nu`mi trebuie para`
Visam ca bag cheia`n contact si ma`ndreptam spre impact
Stiam ca rabla are vointa, ea vroia copac
Visam ca am gagica sau cam asa ceva
Da ei se iubeau sus in hamacul tau pe muzica mea [aaa..]
Visam ca Doamne Doamne ma vegheaza
Probabil cand ala`mi ciordea din casa`El nu era pe faza
Visam ca pot sa schimb lumea si credeam ca pot
Visam ca fac rapp si eram tare de tot
Viasam ca vand albume mai bine ca painea`calda
Ca fumam iarba pe strada cu toata lumea de la garda
Visam ca nu se face zi si`i o seara mortala
Degeaba stingi luminile , aici e bezna totala!

REFREN x2
E doar un vis frumos care se tot repeta
Si doar in visul meu gasesc lumea perfecta
Nu`ncerca sa clipesti ca risti


Nu vrei sa vezi oameni tristi..
De azi traiesc cu ochii`nchisi

Visam c`astern un petic de cer de`asupra capului meu
Si mai albastru ca al tau ca eu mi`l fac cum vreau eu!
Eu nu tin cont c`afara ploua , c`ai zapada sau ploua
Mie nu`mi strica vremea starile cum vi se`ntampla voua!
Visam ca beau mult , ca sticla n`are fund
Ca mie nu mi se mai face rau si toti se uita stramb
Visam bairame`n copaci printre frunze si craci
Si oameni care nu te judeca dupa cum te`mbraci
Visam ca mor dusmanii mei toti , umar la umar
Fara casa - fara bani - fara masini - fara numar
Visam c`am un vecin peste drum el avea casa cu tun
Si`asculta rap fortat ca eu aveam casa cu tun BUM!

Visam ca dragoste`ai simpla si trece
Si nu te lasa rece cand o vezi ca umbla cu zece
SI crezi ca nimeni nu`ntelege? E doar in capul tau.
Visam ca`i ultima oara si nu se`ntampla din nou
Visam ca nimeni nu se schimba cand ai ceea ce`ti doresti
Si n`ai de cin`sa te feresti si ai cu cine sa vorbesti
Visam ca nu`ti trebuie bani ca sa traiesti in Bucuresti
Si ca p`aici te nasti sarac doar ca sa nu te plictisesti!


REFREN
: E doar un vis frumos care se tot repeta
Si doar in visul meu gasesc lumea perfecta
Nu`ncerca sa clipesti ca risti
Nu vrei sa vezi oameni tristi..
De azi traiesc cu ochii`nchisï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu