marți, 28 iulie 2009

Dece sa ne mintim?

























De ce sa ne mintim? Dc sa continuam o poveste care nu ne apartzine?Cu asta incep gandurile mele.. Dece ma tot agat de tine? Se pare k imi trebuie acea forta a uitarii de care nu dispun..dar pe care trebuie sa o gasesc repede pentru ca numai suport! Nu suport indiferentza ta si felul in care te porti, numai suport egoismul tau, nu imi dau seama cum poti sa dai cu piciorul la tot..Am incercat sa gasesc un raspuns.. sa gasesc acea scanteie..dar atitudinea ta este vantul care a stins-o.Nu pot trai in trecut... pentru ca doar trecutul mi-a ramas.Amintirea lui ma seaca incetul q incetul si numai am forta si tarie sa privesc inainte
Ce ironic! iti dedic toata dimineaza gandindu-ma si spunand aceste lucruri...iar tu..8-|.. hmm tu!! tu nici macar o secunda nu imi acorzi. Traiesc cu speranta ca intr-o zi rolurile se vor schimba si in curand..dau.. poate mai tarziu.., vei simtzi si tu aceasi stare de abandonare si neputinta.Dar va fi prea tarziu! am zis k dak imi vei spune "IMI PARE RAU" nu imi va pasa..dar am fost prea slaba si prea naiva si am crezut ca un simplu "TE IUBESC " si un"IMI PARE RAU" va schimba totul. De fapt.. DC sa mint? A schimbat pentru cateva zile...Pt kteva zile am trait acea nebunie de la inceput.

dezleaga-ti sufletul de vina...k in curand n-ai sa mai vezi in ochii tai o raza de lumina..."...din experienta iti spun ca tot ce trebuie sa faci e sa rupi orice legatura cu el...orice ...(si crede-ma e a dracu' de greu...DAR NU IMPOSIBIL...asa cum credeam...)...cineva mi-a spus candva : lasa-l sa plece...daca e sa fie al tau...se va intoarce...daca nu...e mai bine pentru amandoi...
Alergand dupa el il indepartezi...sau cel putin la mine asa a fost...apoi am batut in retragere sperand ca va veni el dupa mine...n-a venit...a durut...dar am realizat ca e mai bine asa....ink mai doare ...si cu toate astea...daca ar fi sa se intoarca o spun din tot sufletul ca nu il mai vreau!!! Degeaba se iubesc doi oameni daca nu o fac in acelasi timp....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu