marți, 28 iulie 2009

schimbari in bine.. sau nu :|

Hmm .. e vacantsa.. ce noutate da stiu.. urat e.. vreau iar la scoala..nu credeam ca o sa spun asta vreodata.. mi-e dor de ai mei colegi.. pff .. am zis-o!! hai bn ..nu de toti..da mi-e dor de vremurile alea.. cand chiuleam si ne distam.. defapt.. mi-e dor de vredea cand eram copil...

nu tu grija zilei de maine..nu tu ganduri nasoale despre viatsa nu tu influentsa proasta.. doar eu in lumea mea.asa naiva si inocenta :X (lumea) :))

cel mai ciudat este.. cum se schimba lumea ..pe zi ce trece prietenii mei sunt tot mai suparatsi pe viatsa.. dc s-au schimbat? ii vad tot mai indiferenti.. nu mai au aceleasi princpii, aiurea! Mai ciudat este ca.. tind sa fac exact ca ei .. tin sa ma schimb sa par indiferenta..desi..stiu ca in adancul lor tot exista acel prieten vechi pe care il cunosc :)
De ce sa ne mintim? Dc sa continuam o poveste care nu ne apartzine?

Deah ce sa zic :) In fiecare zi aud texte de genu "NU ii pasa nimanui de mine :) sunt un nimic" etc .... si vezi cum tragi in fiecare zi de acea persoana sa scoti macar un buna. "nu mai am inceredere in nimeni .. " .. daca te inchizi in tn rezolvi cv? "persoana in care cred.. aceea ma ingroapa! asa mai bn sa nu-i pese nimanui de mine!!" eh uite.. MIE IMI PASA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu