miercuri, 26 august 2009

Pretul Greselilor


Pff .. "oricine greseste.. nimeni nu este perfect".. dece din cauza unei singure greseli se spulbera totul..? dc nu poate sa fie totul ca inainte? dc tot esti aratat cu degetul din cauza faptelor din trecut? ma macina grav chestia asta...

Dece atunci cand urmarile greselilor se vad atat de inevitabil auzi reprosuri din partea celorlalti? recunoasc ca ai gresit dar nu pot sa te ierte.. in fond si la urma urmei .. oricine geseste chiar si ei.. doar ca exista persoane care trec usor peste toate astea..si persoane care nu vor sa ierte.. si care uita ca la nevoie ai fost alaturi de ei pe motiv ca.. "domne in ultimele 2 sapt m-ai neglijat.. nu asa fac prietenii!!" ok am inteles... exista momente in viata fiecaruia cand vrei un moment de liniste.. vrei .. sa reflectezi aspura greselilor tale ..sa gasesti punctele alea in care ai dat-o in bara sa le notezi sa le analizezi..sa incerci sa nu mai faci aceeasi greseala de 3 ori..

Oricum... din toate astea invat si eu cv.. cam tarziu..dar invat ..sa nu-mi las prietenii la oparte indiferent de ce se intampla pt k tot ei imi sunt aproape... ideea era ca nu i-am neglijat in totalitate..sau cel putin asa zic eu..
Totul se rezuma la greselile comise si la icnercarea de a readuce totul la ce a fost ianainte ..dar cu parere de rau.. nu pot face lucrurile ca odinioara! n-am stiut sa profit de unele clipe..si aqum este prea tarziu!

Pe langa toate astea.. tot din cauza greselilor sunt hotarata sa las totul in urma si sa reiau totul de la zero.. cum eu sunt dependenta de net.. si alte prostii sunt hotarata sa renunt la tot.. sau cel putin o vreme.. sa se uite de mine.. sa vad cine imi este si cn nu aproape.. este un fel de incercare.. pe care nu prea sunt in masura sa ii pun pe prietenii mei..nu am nici un drept.. incepand de aqum.. sunt.. alta eu :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu