vineri, 8 ianuarie 2010

pierdere de timp


Un zambet poate ascunde 1000 de lacrimi

O mie de cuvinte.. nu fac 2 bani ramane doar ce sufletul simte ..
un gest doare mai tare ca o palma



Simt nevoia sa evadez din rutina.. vreau sa fac ceva nou, straniu..nebunesc.. ceva sa ma faca sa simt ca traiesc.. acum mai mult ca oricand am nevoie de... hmm ciudat.. am totul si nimic in acelasi timp .. ca dracu!

vreau nimic si tot in acelasi timp .. ma simt coplesita de realitate! vreau liniste .. vreau impacare .. vreau tot ce nu am si imi doresc .. vreau sa imi regasesc zambetul .. vreau sa simt ce n-am mai simtit pana acum.. vreau sa ma bucur de viata ca si cum maine as murii!



"sunt zambet si lacrimi pe acelasi obraz , sunt ras si durere si vise, sunt pusa pe sotii si plina de haz, sunt trista ca genele-nchise"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu