marți, 12 ianuarie 2010

Running away


oare de ce vrei sa te multumesti cu putin cand poti avea totul?

imi vine sa o iau la fuga!! ma sperii de mine insami... ma simt inconjurata de nimic.. e sentimentul ala cand te astepti la ceva si cand te vezi facand acel lucru observi ca nu este ceea ce te asteptai.. de ce mintea omului este atat de complexa? sunt situatii in care imi vine sa o rup la fuga dar imi dau seama ca nu rezolv nimic cu asta.. si tre sa stau sa imi infrunt problemele.. clar am nevoie de un psiholog =))

primesc afectiune fix din partea cui nu ma astept( si asta intr-un mod foaaarte rapid.. gen pocnesc din dejte si tsaca paca!), sau nu vreau... si de la cn vreau nu.. wtf cine ma mai intelege? is this me? wtf it's rong with all? is it me?
i'm losing my head.. and i need it.. sesiunea bate la usa bai! stau si ma lamentez in loc sa invat fucking shit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu