sâmbătă, 26 decembrie 2009

Lucruri de facut in 2o1o ( plan de bataie) =))








Da.. bine.. am scapat de bulangiu' ala burtos de Mos Craciun.. vine anu' nou.. yeah yeah ca de obicei fac o lista de lucruri pe care le vreau de la 2o1o. De obicei le notam intr-o agenda.. anu asta le scriu pe aici.. deci sa incepem..



1. sa am parte de tot ce am si mai vreau

2. sa am parte de tot ce nu am si imi doresc

3. sa am parte de tot ce imi lipseste si nu stiu

4. luat examenele (TOATE obligatoriu!!)

5. sa plec departe

6. sa vad rasaritu' pe malu' marii ( niciodata nu am rezistat :))) )

7. daca tot vad rasaritu sa vad si apusu

8. sa ma distrez (ca dasta plec departe)

9. sa uit tot ce imi face rau si sa imi aduc aminte cu zambetul pe buze de lucrurile care imi fac bine

10. sa citesc mai mult ( n'am timp :( )

11. hai bine sanatate.. ca fara sanatate nu pot sa le fac pe cele de mai sus si cele ce urmeaza :))

12. poate ma si angajez :>

13.sa zambesc mai des.. (mi se cere ce vrei? :))) )

14. sa rad intotdeauna cu pofta

15. sa dau peste o fosta iubire si sa il refuz :">

16. sa descopar multi prieteni

17. sa imi numar cei mai buni prietenii pe degetele de la o mana

18. sa scot MAXIM din toate combinatiile =))

19. sa ma bucur mai mult sa iubesc mai tare sa urasc mai putin

20. sa il vad pe Tiesto si anu asta ( i'm fucking obsessed with him :">) hai bine.. si pe Deadmau5.. ATB ATB ATB :X :-? Armin poate... intr-un cuvant.. 2 cuvinte :)) concerte TRANCE :X

... restu descopar pe parcurs ca mi-am pierdut ideile


SARBATORI FERICITE ALL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu