luni, 19 octombrie 2009

din ce incepe si cum se termina dragostea?


stateam astazi in metrou..citeam cartea pe care ma chinui de 3 luni sa o citesc(..in sfarsit am chef si timp ).. asa si in timp ce citeam aud o voce : "dar tu ce vrei de fapt?" ops! toata atentia mea este captata spre acea disctie.. (cam nesimtita sunt) erau 2 tineri .. se certau.. era cv de ales intre prieteni .. cica era vina tipei..ca nu il intelege.. la un moment dat m-a bufnit rasu.. nu stiu de ce.. mi-am adus aminte ca am trait o intamplare asemanatoare.. ma adun..si ma uit la ei... erau asa draguti..le statea bine impreuna.. ea tipa cocheta el .. ei bine tipul baiatului dur de care orice fata s-ar indragosti.. pentru o clipa ma uit in ochii lui.. ( ma rog privirea lui era undeva in sus) si ce vad? avea LACRIMI IN OCHI.. am ramas.. perplex :| nu credeam niciodata ca unui baiat ii pare rau .. si sufera sau am rog.. nu am vrut sa vad avand in vedere intamplarea din tren de acum 2 veri.. IN FINEE?!! sa revenim.. avea lacrimi in ochi.. am suras involuntar.. la statia urmatoare am coborat dar pe drum pana acasa ma gandeam la termenul "DRAGOSTE". Ma gandeam ce a aprins acea scanteie intre ei si de ce cu timpul s-a stins... apoi mi-au venit tot felu de imagini in minte de care vreau sa scap cat mai curand..si daca se poate FOR EVER

in timp ce imi gaseam cuvintele sa scriu aici.. pierdeam vremea pe oDC si dau cu ochii de un simplu nick dar care ma face sa simt si trezeste in mine sentimente ascunse care ma tot bantuie de care nu pot sa scap oricat mi-as dori ...si asa ma scufund in ganduri.. gandind la un pol diferit optimismului


" Good things might come to those who waït "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu