joi, 22 octombrie 2009

Intre dezamagire si Speranta (by VeriTaSaGa)



Zilele trecute m-a apucat plimbarea.. M-am dus in parc.Cu MP3-u in urechi tananana muzica & stuFF si ma plimbam.. Admiram peisajul zugravit de toamna.. frunzele ruginii care pluteau, aerul rece de toamna, apusurile tot mai rosiatice, serile tot mai lungi. Trecand prin parcul Carol printre frunzele aramii dau de banca unde m-a dus prima data si imi vin imagini trecute, triste acum, pe care nu le pot repeta.. sau cel putin nu cu el. Ma apuca o usoara nostalgie .. si trec mai departe. Observ ca parcul este plin de amintiri inca vii in sufletul meu, iar aerul rece care imi bate in fata imi creaza o stare trista si ochii mi se umezesc.. o lacrima cade pe obrazul rece si vantul o poarta in aer cazand pe pamant. Imi zic : " asta e ultima lacrima pentru tine" si trec mai departe.

Aproape de Arenele Romane , tinandu'se de mana trece un cuplu.. un cuplu de batranei.. se tin de mana. in sinea mea zambesc .. ma gandeam cat de mult se iubesc daca si acum se tin de mana si se privesc cu aceeasi iubire si daruire ca la inceput. Imi place atat de mult sa "dau" peste batranei care se iubec ca in prima zi.. si de unde imi dau seama? pooooi.. se vede.. dupa felul in care se privesc :P
undeva pe la Mausoleu ma opresc in loc.. este atat de sus.. se vede totul.. undeva in departare ma uit la apusul rosiatic al soarelui si ma gandesc ca ar trebui totusi sa plec acasa :)) se lasa frig.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu