luni, 4 iunie 2012

CashBack

Tind sa cred ca am o colega dependenta de shopping on-line. Imi prezinta ofertele in fiecare zi, sperand sa ma convnga sa cumpar sau sa o insotesc la diverse chestii gen aerobic, tae-bo zumba etc, cupoane pe care le achizitioneaza de pe diverse siteuri.
 Ce mi-a atras atentia a fost siteul CashCow pe care l-am descoperit cu ajutorul unei campanii de pe Blogatul.ro

De ce? Poi ca sa ma fac inteleasa mi s-a parut interesant faptul ca  iti da banii inapoi in caz ca te-ai razgandit. Nu am mai vazut pe altele ideea asta.

Siteul functioneaza foarte usor.
Dupa  ce iti faci un cont (iti inregistrezi numele prenumele, adresa de e-mail si parola ), in browserul tau se va instala un mic "cookie". Acest cookie are un cod unic de indentificare care va ajuta la  reunoasterea utilizatorului tau de fiecare data cand vei achizitiona ceva  de la CashCow.

Alta surpirza. Poti alege dintr-o multitudine de magazine preferate atat din tara cat si din afara. Bun. Ai gasit ceva. Vrei sa cumperi . Automat cashbackul produsului pe care il cumperi  va aparea in “Totalul si Istoria tranzactiilor”: “Cashback in asteptare”.  Ce mai ramane de facut este doar sa astepti ca magaziunl sa iti cofirme tranzactia.  Daca se intarzie cu plata sau te razgandesti in privinta achizitionarii, cashbackul va fi respins si iti va aparea in cont in “Totalul si Istoria tranzactiilor”: “Cashback refuzat”.  Daca tu ai anulat comanda si iti apare tranzactie reusita exista si un mail de contact office@cashcow.ro.

Cum retragi banii? Odata ce tranzactia este terminata cashbackul va aparea in “Totalul si Istoria tranzactiilor”: “Total disponibil”.  Cand vrei sa iti retragi banutii te duci la contul meu -> Retrage castigurile . Se pare ca suma minima retrasa este de 50 RON.  Banutii sunt transferati in contul tau in a doua jumatate a fiecarei luni, pentru cumparaturile confirmate in luna anterioara.






 Simplu nu? Pana una alta ma mai uit de oferte. Spor la cumparaturi !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu