luni, 4 iunie 2012

Jucarii si hainute de copii

Umi aduc aminte cu drag de copilarie dar mai ales de multitudinea de jucarii pe care le aveam. DA! Recunosc am fost un copil rasfatat. Parintii mei mi-au facut copilaria fericita cu atatea jucarii.
Facand curat prin vitrina de pe hol am descoperit univerul copilariei mele. Vazand atatea jucarii mi-am amintit cat de drag imi era ursuletul cafeniu din colt, cat de perfecte mi se pareau papusile cu parul blond si cum taiam hainele vechi sa le fac diverse hainute, ba chiar am vazut si prima jucarie a mamei, pe care am pus-o astazi la loc de cinste.
Ce ma bucura este ca inca s-au pastrat intr-o forma excelenta(plus minus un strat de praf) si le voi putea da mai departe copiilor mei sau altor copii. Alaturi de jucarii de lemn de diverse forme si culori vor exista si papusile cu parul balai, ursuletul de plus si surprizele kinder.

Descoperirea acestor jucarii m-a facut sa caut diverse siteuri de unde pot cumpara jucarii pentru copii. Prin intermediul unei campanii publicate pe www.blogatul.ro am descoperit un site foarte interesant si accesibil. Aceste este www.jucariata.ro.  Cred ca am petrecut mai bine de o ora sa ma uit la toate categoriile prezentate pe site  .



Daca tot m-am uitat la jucarii hai sa ma uit si la hainute  pe http://www.magazinuldehainute.ro/  . M-au cucerit. Viitorului meu copil (cand va veni) sigur ii voi achizitiona ceva de aici. Viitoarelor mamic recomand acestor siteuri ! spor  la cumparaturi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu