marți, 26 iunie 2012

Tricoul meu preferat

Da ! A venit vara si in sfarsit imi port tricoul preferat. De fapt sunt 2 tricouri pe care le-am achizitionat de curand si imi sunt tare dragi pentru ca ma simt EU in ele (sunt putin sifonate scuzele mele ).
Recent am descoperit un concurs. Daca faci poza tricolui tau preferat poti castiga unu tricou de la ZorileStore.ro  Eu mi-am ales acest tricou : http://www.zorilestore.ro/tricou-femei-puma-tee-3-f-557256_06  (marimea L sau XL).
 De ce? pentru ca e verde si eu iubesc verdele !
Trrebuie sa multumesc frumos Blogatu.ro pentru ca ma "tine in priza" cu toate aceste concursuri.  Multumesc si Www.ZorileStore.ro pentru papuceii de data trecuta . Sper sa castig si de dasta asta.
Mult spor si voua !



Spatele tricoului



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Lasa un comentariu